Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Trup dožbrdlinkován…
Tvarové přepážky na hřbet musím vyrobit nové. Od teď výrobu přepážek nechám až bude trup slepený.
Tvarové přepážky na hřbet musím vyrobit nové. Od teď výrobu přepážek nechám až bude trup slepený.
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Přepážky na místě.
Nakonec jsem nepoužil ty lamelové a vyrobil nové z 1 mm zrcadélka. Přilepil, dobrousil a zářezy pro lišty budu dělat následně.
Nakonec jsem nepoužil ty lamelové a vyrobil nové z 1 mm zrcadélka. Přilepil, dobrousil a zářezy pro lišty budu dělat následně.
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Protože teď mají přepážky tloušťku 1 mm tak vyrobím dodatečná sedýlka tam kde se bude spojovat tuhý potah, které se nalepí z boku daných přepážek.
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Jen malá drobnost…podélníčky připraveny na tuhý potah..
Balzu na tuhý potah lícuji jednak mezi podélníky a zároveň vedle sebe. Od motorové přepážky až po konec trupu jsou tři.
Balzu na tuhý potah lícuji jednak mezi podélníky a zároveň vedle sebe. Od motorové přepážky až po konec trupu jsou tři.
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Jako šablona tuhého potahu hřbetu se mi nejlépe osvědčil silnější pauzák.
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Byť všichni zkušení radili napojit tuhý potah nahoře na podélníku tak jak jsem to měl v ruce tak jsem si říkal “udělám to vcelku”.
Takže pro nějakého dalšího chytráka co neposlouchá rady zkušených:
Ano jde to, ale je to pakárna…
Takže pro nějakého dalšího chytráka co neposlouchá rady zkušených:
Ano jde to, ale je to pakárna…
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Já to dělám taky vcelku
Ale tady hlavně proto, že na balzu už nešlo nic, potřeboval jsem "přiznat" strukturu dřeva. A spoj by vidět byl.
Ale tady hlavně proto, že na balzu už nešlo nic, potřeboval jsem "přiznat" strukturu dřeva. A spoj by vidět byl.
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Kousek dneska i na Siemensu.
Tuhý potah přední části před kokpitem.
Příště musí být více podélníčků aspoň o dva!
Tuhý potah přední části před kokpitem.
Příště musí být více podélníčků aspoň o dva!
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
A proč víc?
Já tam nemám ani jeden, a je to tl. 0,8 mm.
Vzhledem k létům se jinak neprohne a je to plynulé.
Záleží hlavně na přepážkách a hlavně napojení na horní podélník trupu. To je potřeba nalepit svisle (většinou - pokud není přechod lomený i na originálu).
Já tam nemám ani jeden, a je to tl. 0,8 mm.
Vzhledem k létům se jinak neprohne a je to plynulé.
Záleží hlavně na přepážkách a hlavně napojení na horní podélník trupu. To je potřeba nalepit svisle (většinou - pokud není přechod lomený i na originálu).
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Balza je 0,6 mm a prijde mi, že má snahu se mezi podélníčkama rovnat zpět uprostřed mezi přepážkami.
Mám to vcelku bez napojení tak možná i jak jsem to natahoval…
Není to nic hrozného ale…
Mám to vcelku bez napojení tak možná i jak jsem to natahoval…
Není to nic hrozného ale…
0
Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA
Je vhodné balsový potah predtvarovat vopred na nejakom kopyte-trubke,flaške. Za mokra na kopyte nechat vyschnut, prípadne potom nalakovat. V potahu potom neni pnutie, aj robota s tým je príjemnejšia.
0