Děkuji moc za vyčerpávající odpověď!Pavel Stráník píše: ↑26 úno 2023 09:15Různě. Ze začátku když potřebuji plát tuhého potahu přilepit k podélníku příhradoviny tak ředěným Kanagomem, protože potřebuji jednak ten plát přesně ustavit a to mi chvilku trvá, a pak když tam jsou nějaké drobné škvíry tak lepidlo si ty díly k sobě trochu přitáhne. Navíc se líp brousí než vteřiňák. No a pak zbytek naboduji vteřiňákem aby se mi to nerozpadalo pod rukama a zase přetřu zevnitř ředěným Kanagomem.
Já ten tuhý potah ale nemám vybroušený na tloušťku papíru ale jen tak na 0.6mm aby mi to následný potah nezbortil, navíc abych ho v případě potřeby okolí brousit neprobrousil skrz.
A taky každou část (třeba horní kapotáže trupu mezi motorem a kabinou) dělám ze dvou částí od hlavních podélníků příhradoviny trupu ke středu, kde mám pomocný nosník, jak je vidět z fotek, na kterém obě poloviny tuhého potahu spojuji. Je to pohodlnější a dá se to přesněji udělat než když se celý jeden kus musí nějak dopasovávat k druhému podélníku na protější straně tuhého potahu, kde obvykle bývá i nějaký úkos.
Sopwith suprovej...ať se daří..