Morane Saulnier N, 1:20
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Takže dírku opravit a HLAVNĚ, nezapomenout tu fotku podvozku založit do podkladů k bodování...
0
-
- Reakce: 31
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 04 pro 2010 17:44
- Bydliště: Brno
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Je to bezkonkurenčně perfektní. Ovšem když bude bodovač ctít dikci pravidel, pak tam musí být jistá srážka bodů za nedodržení konstrukčního provedení .
Ten trup měl jako základ příhradovou konstrukci, doplněnou tvarovou nádstavbou a vše potažené plátnem. Zde je předkládána tuhá skořepina !
Otázka konstrukční a povrchové věrnosti je dále rozebírána zde: viewtopic.php?f=10&t=634&p=11120&sid=6f ... 193#p11120
Ten trup měl jako základ příhradovou konstrukci, doplněnou tvarovou nádstavbou a vše potažené plátnem. Zde je předkládána tuhá skořepina !
Otázka konstrukční a povrchové věrnosti je dále rozebírána zde: viewtopic.php?f=10&t=634&p=11120&sid=6f ... 193#p11120
0
Re: Konstrukční podobnost, povrchová věrnost
Hele, Luboši, mě taky štve, že to takhle pěkně neumím ani z polystyrénu, ani z balsy a papíru...
0
Re: Morane Saulnier N, 1:20
No, Tondo, myslím, že bys měl na Moráka šlápnout a začít znovu. Špatný trup, malá dírka pro ventilek, celkově nás kvalitou zpracování štveš...
0
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Sharku, nenavážej se mi do Tondy. Protože když to postaví pořádně, a já zase budu muset s Tondou někdy bodovat, tak ho nebudu mít za co pérovat u jeho ér.
0
-
- Reakce: 54
- Příspěvky: 484
- Registrován: 06 úno 2010 21:05
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Pánové, vy byste mohli být opravdu dobrá bodovací dvojice . Co vy na to
0
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Tondo, upřímně, nechtěj to. Kombinace brblal a šťoural, to by byla minimaketářská genocida...
0
- Jiří Doležel
- Reakce: 93
- Příspěvky: 715
- Registrován: 26 črc 2012 11:29
- Bydliště: Brno
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Tondo, to je paráda, máš to moc pečlivě postavené, až možná moc dokonale Máš v plánu to zkoušet zalétávat doprava a jak ti to vyšlo váhově? Zajímá mne to porovnání lisovaný trup vs. klasická konstrukce. S těmi napínáky sis vážně pohrál, nevím zda jsi to zaregistroval u mého Morane N, ale já napínáky nenavazoval - psychicky bych to nevydržel, takže jsem silon přes obě očka napínáku provlékl a spoje pak nasimuloval pomocí kapek lepidla a celé to přebarvil.. Ano, jsem líný
0
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Emil má pravdu, Tondo, akorát nevím, zda jsem já brblal nebo šťoural
Nicméně bodovat ano, jenže mohl bych bodovat pouze typy, které neznám, což třeba Morák je. Éra, která mám celkem v oku, a na která bych dostal podklady a výkresy někdy z LaK ze šedesátých let, které stojí zaprd, ta bych dělat nemohl.
A Morák je samozřejmě krásný, s tím trupem a dírkou pro ventilek to byla legrace, viz plastikáři a tzv. úsťoví brzdaři.
Nicméně bodovat ano, jenže mohl bych bodovat pouze typy, které neznám, což třeba Morák je. Éra, která mám celkem v oku, a na která bych dostal podklady a výkresy někdy z LaK ze šedesátých let, které stojí zaprd, ta bych dělat nemohl.
A Morák je samozřejmě krásný, s tím trupem a dírkou pro ventilek to byla legrace, viz plastikáři a tzv. úsťoví brzdaři.
0
-
- Reakce: 54
- Příspěvky: 484
- Registrován: 06 úno 2010 21:05
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Jirko děkuji. Létat by to mělo doleva. Možná to vyzkouším i jako F4D a tam nemá létání doprava smysl. Zhruba dovážené bez gumy 24g - podle mne dobré. Žádné srovnání nezískáš - model je stříknutý a to srovnání dost rozhodí. Napínáky na Tvém modelu se mi líbily a chtěl jsem to taky vyzkoušet. Do detailů jsem je nestudoval.
Takže "Brblal" se rafinovaně z funkce bodovače sám vyřadil. Tvoje zmiňovaná metoda bodování "s érem v oku" už je překonána...
Takže "Brblal" se rafinovaně z funkce bodovače sám vyřadil. Tvoje zmiňovaná metoda bodování "s érem v oku" už je překonána...
0
- Jiří Doležel
- Reakce: 93
- Příspěvky: 715
- Registrován: 26 črc 2012 11:29
- Bydliště: Brno
Re: Morane Saulnier N, 1:20
Podle mne hodně dobré! Teď jsem si všiml proč to máš tak lehké, tys zapomněl na vyplétaná kola a odlehčený O-kroužek
0