Airco D.H. 2 No. 7851, 32. peruť, Francie 1916 - F4E (1/20)
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
- Jiří Doležel
- Reakce: 93
- Příspěvky: 715
- Registrován: 26 črc 2012 11:29
- Bydliště: Brno
Airco D.H. 2 No. 7851, 32. peruť, Francie 1916 - F4E (1/20)
První volná elektra... Rozpětí 435 mm, letová váha 35 gramů, pohon ADH30S (stříďáček 2,6 gramů, 6100 ot./V) s vlastní převodovkou a vrtulí, jednočlánek Li-Pol, časovač by Derek Knight, funkční rotační motor.
0
- Ivan Horníček
- Reakce: 92
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 bře 2015 23:39
- Bydliště: Postřelmov
Re: Airco D.H. 2 No. 7851, 32. peruť, Francie 1916 - F4E (1/
Moc pěkná mašinka Juro. Těch lanek a napínáků, to je něco. Jsem zvědavý na letové video.
0
-
- Reakce: 14
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 09 úno 2010 19:20
- Bydliště: Ostrava
Re: Airco D.H. 2 No. 7851, 32. peruť, Francie 1916 - F4E (1/
Móóóc pěkné. Kolik ti váží ten rotační motor, že sis troufl roztočit jej?
Zrovna jsem jeden taky dokončil a je dost těžký, cca 0,85g. Pravda, já to mám na gumu, takže je v tom zhrnuta i trouchu větší roura, v které je guma schovaná. Já jej funkční mít nebudu.
D
Zrovna jsem jeden taky dokončil a je dost těžký, cca 0,85g. Pravda, já to mám na gumu, takže je v tom zhrnuta i trouchu větší roura, v které je guma schovaná. Já jej funkční mít nebudu.
D
0
Re: Airco D.H. 2 No. 7851, 32. peruť, Francie 1916 - F4E (1/
Moc hezký Juro, taky se těším na letové video. M.
0
- Jiří Doležel
- Reakce: 93
- Příspěvky: 715
- Registrován: 26 črc 2012 11:29
- Bydliště: Brno
Re: Airco D.H. 2 No. 7851, 32. peruť, Francie 1916 - F4E (1/
Dušane, maketa motoru hmotní 1,6 gramu a to je celý dutý včetně válců, prochází ním ložisko, které slouží k redukci kmitů asi 40 mm dlouhé hřídelky pro čtyřlistku. Kinematika v tomto případě nehraje roli, je blízko osy rotace, takže jako setrvačník nepůsobí.
Přikládám poněkud dramatické video z IIFI 2016 z uplynulého víkendu, ještě je co ladit (člověk je zvyklý z venku lítat dlouho a vysoko ), jen stačí rozlepit potenciometr regulující doběh motoru, který se mi podařilo prolít vteřiňákem a upravit stoupání vrtule.
Rachot převodovky si vzbudil respekt, na záchranu modelu si troufli jen ti nejodvážnější, takže díky Tondovi je model celý.
Video od Vláďi Alferyho:
Přikládám poněkud dramatické video z IIFI 2016 z uplynulého víkendu, ještě je co ladit (člověk je zvyklý z venku lítat dlouho a vysoko ), jen stačí rozlepit potenciometr regulující doběh motoru, který se mi podařilo prolít vteřiňákem a upravit stoupání vrtule.
Rachot převodovky si vzbudil respekt, na záchranu modelu si troufli jen ti nejodvážnější, takže díky Tondovi je model celý.
Video od Vláďi Alferyho:
0