V roce 1915 inženýr firmy Deutsche Flugzeugwerke GmBH - DFW Herman Dorne předložil projekt vysoce obratného stihače pojmenovaného Floh (blecha). Nový projekt dostal označení DFW T28.
Stavba letadla byla nařízena nevelké firmě Flugzeugwerft Lubeck-Travemunde a koordinátorem projektu se stal inženýr Teo Rokenfeller. Předpokládalo se že nová stíhačka muže být důstojnou konkurencí stíhačkám Fokker typ E. Vybavená motorem o síle 100 k Mercedes D.I a vyzbrojena jedním kulometem Spandau LMG 08/15 ráže 7,92mm stíhačka vykonala první slibný let na konci roku 1915. V tomto letu se povedlo dosáhnout rychlosti 180 km/hod co bylo vtom čase velice dobrým výsledkem. Bez ohledu na tento fakt nebylo možné letadlo označit za úspěšné. Následkem jeho originální konstrukce samotné přistání bylo pro letadlo velice nebezpečné - malá nepřesnost pilota znamenala havárii. K této skutečnosti se přidal i fakt, že nevelká firma Lubeck-Travemunde v začátku roku 1916 nemohla sama utáhnout tento složitý projekt. Ve výsledku DFW T28 Floh tak zůstal jenom zajímavým projektem.
Model má rozpětí 480 mm je osazen vcelku těžkou elektronikou - vybavení váží 63 g. Letová váha je 91 g. První zálet se vydařil vcelku dobře i když kvůli velkému mrazu trval pouze 4 min pak jsem už necejtil prsty a byl donucen přistát. Model je potažen 12 g/m2 modelspanem, na který se pomocí inkoustové tiskárny vytiskly znaky. Model létá kvůli vyšší hmotnosti vcelku rychle. Je velmi obratný a občas trochu nestabilní.
[David Paskevič]